Nya tag!

Hej hej!

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen!
Har lagt det på hyllan ett tag då det hänt så mycket. Men är inne och läser andras bloggar dagligen och blir inspirerad!

Idag har jag legat inne och jämrat mig. Igår fick jag en fix ide om att träna, och även fast det var ett tag sen sist så tog jag i. Det slog tillbaka idag... Vaknade upp av kramper i vaderna. Då det väl var över satte jag mig upp i sängen och tänkte ställa mig upp - Vilken var omöjligt! Jag kunde inte ha vaderna så pass utsträckta.
Vad kan det vara? Mer än träningsvärk, tror det är inflammation. Så jag smörjde in dem med voltaren och virade bandage runt för att hålla dem varma. Känns så larvig! Så jag var tvungen att stanna hemma från jobb och skola. Förhoppningsvis kommer det att gå imorgon.

Jag ska dels jobba extra och dels vara i skolan.

Här är vad jag hade på mig igår. Hade på mig mina nya jeansleggings från KappAhl. Är så snygga och så bekväma!



Ska börja röra mig mot sängen nu, läsa lite kanske :)
Så Godnatt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: - H*

- good luck med bloggandet then : )

2009-09-09 @ 23:27:33
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0