Torsdag

Hej Hopp!

Tog mig iväg till jobbet idag, blev en heldag. Gick och haltade, kändes som att man fick en del blickar då man gick och haltade i gamla stan :P Men antagligen var det inte så.
Pojken min kom och hämtade mig, snäll som han är. Så skönt att slippa åka kommunalt. Hade dessutom ingen musik med mig idag så det gör det ju så himla mycket roligare att sätta sig på tunnelbana och ha en 50 minuters lång resa framför sig.

Nu liggen pojken och kollar på fotboll. Får fortfarande fjärilar i magen av att titta på honom. Underbart att vara i ett förhållande som fungerar.
Har du, precis som jag, fastnat i ett förhållande där din partner tar fram dina sämsta sidor? Jag gick runt och var arg och irriterad, men då jag märkte det var jag redan fast. Han hade ju redan hunnit blivit ett stöd..!
Annat är det nu, går på rosa moln :)


Här är en bild från min semester i Tunisien i somras. Ska snart iväg igen, då blir det Spanien. Längtar!!
Hösten är så jäkla mörk och deppig.. Det är jag väll inte ensam om att tycka. Men i oktober blir det flyg för min del :)



Nu blir det middag, sojakorv. Är inte så förtjust i det men hade ingen qourn-korv hemma, vilken är mycket godare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0