Nobody puts baby in a corner


Nu vart jag så sugen på att se dirty dancing. Rotade runt i filmhyllan och upptäckte att vi inte har denna klassiker! Det är väll nästan ett måste? Får skaffa den snart och kika på den. Har handlat väldigt mycket om Patric sedan han dog... Kunde inte låta bli att iallafall kika på några bilder och lyssna på "I've had the time of my life"

                                                            'Cause I had the time of my life
                                                          No I've never felt this way before
                                                                Yes I swear it's the truth
                                                                  And I owe it all to you

Den är sådär lagom töntig då man är på det humöret. Precis som jag har varit hela dagen. Då kan man ju tro att jag skulle sitta hemma bänkad framför tvn med många romantiska komedier uppradade. Men vad är det på tvn? Hockey! Haha, jadu...
Sitter också och försöker fixa naglarna. Jag har aldrig tålamod nog att göra dem fina men nu har jag bestämt mig för att de ska snyggas till ordentligt. Fransk manikyr sitter jag och gör. Om det blir bra eller inte återstår att se :)


                                                                                               

Nu ska jag måla vitt!
Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Gilla

Filmen var restnoterad, konstigt va! men den kommer.

2009-10-05 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0