Onsdag

Titta vilka som smög utanför mitt köksfönster!
De är så himla härliga djur. Dock förstår jag inte att deras hjärtan håller för deras skräck. De är så otroligt lättskrämda. Påminner väll lite om mig på det sättet? ...


Idag var jag på jobbet.
Vaknade upp imorse och plockade fram frukost till min sjuke pojkvän. Provade på att lyxa till det med en smoothie, men det blev inte så lyckat. "Flytande banan" var kommentaren jag fick... Jag tyckte väll att den var oej, skulle dock inte ha så mycket banan och mer bär. Men det är en perfekt frukost för de som inte kallas sig själva för en "frukostmänniska".
Ta bär, lätt att handla frusa hallon eller björnbär, tina dessa i mikro. Ta så mycket banan du önskar, jag skulle säga max en halv till en smoothie till bara dig. Häll i antingen mjölk - eller youhurt och mixa. Svårare än så är det inte! :)
Jag minns att jag gjorde någon på kiwi för några år sen, men kan inte minnas exakt vad mer jag hade i.



Här är vad jag hade på mig idag. Den gråa tröjan är en poncho från Carlings. Det jobbiga med att ha poncho är att man måste bära väskan i armvecket..! Jag hade den fullproppad idag och fick ont efter ett tag ;O
Ser iof ut som en fjortonåring på bilden... :P
Nu ska jag hoppa i säng, är trött. Förhoppningsvis är älskling också trött så får jag sällskap.
Gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0