27 september

En lugn lördag.
Igår var det middag för far och bror som båda nyligen fyllt år. Jag hade givit mig fan på att baka bröd vilket jag också gjorde. Blev ett matbröd med ajvar och oliver i, supergott!! Det som också är lite speciellt med brödet är att jag "flätar" det så att man bildar ett jättefint "mönster" av ajvaren. Det tog jag dock inte kort på.



Jag satte på mig en klänning som jag precis fått hem från Forever21. Den är superhärlig att ha på och jag älskar färgen :)



Naglarna blev trendigt röda istället för den fanska manikyren. Det var allt för komplicerat för mig! Jag har inget tålamod på att låta lacket torka ordentligt innan jag lägger på nya lager.

Pälsklingen var på hockey men kom hem till mig efteråt, han var superhes och trött. För honom blev det bara en dusch, mat och sen hamnade vi i sängen.

Dagen har jag spenderat med att betala räkningar. Är så deprimerande att se pengarna försvinna från kontot i rasande fart. Sen var jag ute och övningskörde i den nya bilden. Gick helt okej! Faktiskt...
Nu ska jag ta och läsa några kapitel.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Gilla

Brödet var magnifikt och smakade gott!

2009-10-05 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0