den 21 September

HERREGUD, Anna Anka..!
Den kvinnan, suck, hon måste ju lägga på hälften av attityden pga att hon vill väcka uppmärksamhet. Det är iallafall vad jag hoppas, att vara på det sättet finns bara inte, vidrigt! Men kollar, det gör man, ren underhållning då folk skämmer ut sig! :D

Idag fyllde min kära far år. Han blev glad för tjöjan han fick av mig :) En sak som är positivt med andras födelsedagar är att man får äta tårta ;) Men det slutar ofta med att man äter för mycket och mår riktigt illa av det. Det är vad som hänt mig idag, alldeles för mycket kladdkaka!


                                               Saknar så att rida! Måste ta upp det snart igen.

Ska lägga mig och läsa innan jag somnar nu. Godnatt,
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0