Söndag

Söndag, söndag, söndag.. Sitter och kollar på repriser från veckans idol.

Igår var jag på hockey, träningsmatch för djurgården mot timrå. 4-2 till de blårandiga.
"Åh vilken härlig dag, djurgårn vann, djurgårn vann!"



Åh nu vann de fotbollen mot BP också, ännu en härlig dag!

Ska ut och motionera nu täkte jag. Är såå trött på att vara otränad. Suck, men nu så. Satte igång med mitt tränande för några veckor sen och åkte direkt på en inflamation i vaderna..! Bara ett bevis p¨å hur otroligt ovältränad jag var och hur länge sen det var jag tränade sist.

Försöker få hit pojken för att träna med mig... tror dock inte att han kommer ge med sig :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0