den 3 mars 2009

Hej heej

Idag var jag ute och shoppade, hittade äntligen min stickade krage som jag länge velat ha. Till min förvåning fanns den på gina tricot, där man är relativt ofta ändå. Det  är den längst till höger.
Sedan bev det en stor svart tröja som funkar både till byxor och utan :) Snygg!
Halsbandet är från topshop. Hittade det på rea på topshop, skitballt! Love it.
Haha när jag kom hem insåg jag att jag bara köpt en massa svarta saker, uppenbarligen är jag inte en så färgglad tjej. För att avslöja mig själv sitter jag faktiskt just nu i en svart mjukisdress... Ha :)

      

Nu ska jag leka frisör, med andra ord ska jag klippa min mors hår!
Ha det bra.
Hug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0