den 17 mars 2009

Nu känns det som att våren har kommit. Man kan ju iallfall hoppas på att den håller i sig.

Bara för att göra det ännu bättre och ännu varmare har jag bokat en resa till Tunisien. Så den första april åker jag och Nicole till Afrika! Sol terapi är vad jag kallar det. Jag behöver verkligen skaka av mig all depression som kommit med vinter mörkret. Jag gissar att jag inte är den enda som känner så ;)

Jag har shoppat som en galning för att få ihop en någorlunda sommar garderob. Två par skor, en klänning, tunika, bikini och några tröjor. Det plus förra årets sommarkläder lär ju räcka för att fylla en reseväska.
Här är ett av inköpen :)



Längtar som en galning till den första april!
Hugsss!

Kommentarer
Postat av: Soul Train

Wow girl, looking good ;) Skulle passa till skorna du köpte för ett tag sen och visade upp här i bloggen.



Så du drar till tunisien, hört det skall vara trevligt så här års så hoppas du får en trevlig och avslappnande sol vecka. Ha det gott.

Kramar

2009-03-18 @ 00:13:43
Postat av: Anonym

hej heej

har provat en gång tidigare o mina lår bak blev jämnare.



jag har tydligen mkt vatten i benen och maskinen funkar bra för dt. krämer o sånt e skit.

denna masserar hårt kroppen o jag tror den e väldigt bra mot celluliter



2009-03-18 @ 21:14:35
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0