Filling the bowl with cherries

Jag har jobbat klart, firat jul och bokat uppkörning.
Nu är det nyår och födelsedag.

Känner mig ganska... stum, både kroppsligt och i sinnet. Försökte komma på något bättre ord, men det beskriver det bra, stum. Sitter och lyssnar på låtar från Ps I love you. Vilken jag alltid storgråter till. Kärlekslåtar som bara är jättedeppiga men super romantiska. http://psiloveyousoundtrack.com/

Kissen ligger här bredvid och kurrar, min lilla älskling. Hon fick julskinka idag, vilken hon kastade i sig med en väldig fart. Sen kom hon in till mig i vardagsrummet och såg så otroligt nöjd ut. Hon fortsatte att slickade sig runt munnen i minst fem minuter :) Toktrollet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0