Allt för julkänsla.

Är galet. Har jobbat hela natten och kom hem vid sex.. Är långt från att komma i sängs. Känner mig inte pigg dock men är inte alls sugen på att sova. Helknas.

Ska till stallet senare idag och ta julbilder med Max.. Min nya älskling. Får fjärilar i magen så fort jag tänker på honom. Man ser en sådan skillnad redan nu. Han har lugnat ner sig, lyssnar på mig. Vi har lärt känna varandra och då går allt så mycket bättre. Kunde till och med trava långsamt OCH galoppera riiktigt långsamt för att vara Max. Jag skrattade så att jag skrek av lycka. Så svårt att beskriva hur nära man kan komma en häst. Låter kanske tokigt..!

Nu ska kissen få frukost, jag också kanske ...?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0